Založ si blog

Čo by robil Mikloško, keby nemal Harabina

Čo by robil Mikloško, keby nemal Harabina

Vážený pán Mikloško,
Úplnou náhodou som sa dozvedel, že včera ste uverejnili otvorený list, kde mi kladiete 5 otázok. Považujem to za bizarné, ba priam až primitívne, že napíšete list s otázkami komukoľvek a nepošlete mu to do pošty, nepošlete mu to do mailu, ani do SMS správy.
Vidím, že moja osoba je Vašou kampaňou. Skutočnosť, že mi kladiete otázky na verejnosti a nedáte mi o týchto otázkach ani vedieť, je dôsledkom toho, že ich zmyslom nie je nájsť odpoveď, ale najskôr Váš marketingový tím to vyhodnotil ako spôsob zaujať na úkor dobrej povesti Harabina.
Pochádzam z rodiny, v ktorej je veľká úcta k Bohu a požehnal ju duchovnými plodmi, vrátane sviatosti kňazstva. Bázeň pred Bohom nám bola vštepovaná od detstva. Už od detstva mi rodičia hovorili, aby som bol obozretný pred tým, čo počúvam na Cirkev, pretože veľa zla ide od ľudí, čo ju nenávidia len preto, že je zrkadlom ich hriešnosti. Je to tak isto ako medzi ľuďmi. Sú ľudia, ktorí si myslia, že vlastnú dobrú povesť si vedia vybudovať na pošliapavaní povesti druhého. Tlmočte prosím túto radu všetkým tým, čo Vám radia na mňa útočiť v očakávaní, že takto sa stanete prezidentom.
Zmyslom Vašich otázok bolo Harabina očierniť, pretože Harabin sa prihlásil k ochrane života, hlási sa k dedičstvu otcov, hlási sa k sebavedomému obhajovaniu záujmov Slovenska v Európskej únii. Vážený pán Mikloško, mali ste možnosť svoju politickú kariéru postaviť na rovnakých atribútoch a neurobili ste to. To však nie je moja, ale Vaša vina. Politici ako Vy sa radi pýtajú kto kde bol, ked ste boli Vy. Bol som otec štyroch detí, chodil som do práce, snažil som sa uživiť a žil som ako statočný občan. Nepohŕdajte pan Mikloško ľuďmi, len preto, že Vy ste toto robiť nemuseli. Ako profesionálny politik ste zlyhal v najkľúčovejšie bytostnej veci a tou je podpora vzniku samostatnej štátnosti. Sú veci, ktoré prídu raz v živote a keď na ne nereagujete, už neprídu. Vy ste patrili k tým, ktorí bytostne historicky zlyhali. Stali ste sa vďaka tomu populárnym v zahraničí a dodnes si radi chodíte pre ceny do Prahy a Budapešti. Slovensko však potrebuje po 30 rokov prezidenta, ktorý bude na strane Slovenska, bude aktívny, bude rozhodný a bude rozumieť ľuďom. Slovensko neposunie vpred politik, ktorý má traumu zo vzniku tohto štátu a je najznámejším čechoslovakistom. Osobitne mám však problém, že ste zaútočili na druhý pilier, ktorý podopieral tento národ stáročia a vďaka ktorému nezmizol z mapy sveta – Cirkev. Tou nechutnou, pyšnou rebéliou, ktorú ste na Slovensku organizovali v kauze Bezáka proti Svätému Otcovi, ste len dokreslili obraz, že nemáte posvätnú bázeň ani pred tým najvyšším. Kto som teda ja, že by som mal očakávať, že voči mojej osobe budete zachovávať základné kresťanské aspekty. Ak ste znevažovali Benedikta XVI, je mi cťou, ak znevažujete Harabina. Spôsob, akým sa od Vás nakoniec arcibiskup Bezák za Vašu nadprácu dištancoval a podporil miesto Vás najliberálnejšiu političku Čaputovú, je Vašou odmenou.
Generácie Slovákov boli prenasledovaní, bití a potupovaní, aby tento štát vznikol. Dnes mu chcete vládnuť, aj keď Vy ste ho nechceli. Nemôžete viniť Slovákov a ani Harabina, že tomu nerozumejú a niektorý to priam považujú za drzosť. Odporúčam Vám preto, píšte listy viac ľuďom a nie mne, snažte sa im to vysvetliť.
Ako kresťan viete, že Ježiša vtedajšia duchovná elita odmietla. Tí čistí, spravodliví, čo mali poznanie Boha na Ježišovi videli len zlo. Pil a hodoval s hriešnikmi. Obklopil sa vrahom Pavlom, prostitútkou Magdalénou, zlodejom Matúšom. Vy ste svoju kampaň postavili na tom, ako ten farizej, ktorý ďakuje Bohu, že nie je ako tí iní. Ako ten príbeh pokračuje, poznáte sám. Majme ho pred očami a hľadajme milosrdenstvo.

S úctou, Štefan Harabin

Luxusný dovolenkový výlet Bidenovej na Slovensku.

09.05.2022

V zmysle Pravidiel diplomatického protokolu v Slovenskej republike nemá manželka prezidenta USA Joe Bidena postavenie oficiálneho predstaviteľa štátu, ani osoby sprevádzajúcej hlavu štátu. Nie je možné jej preto priznávať rovnaké postavenie, ako keby bola súčasťou návštevy prezidenta USA, nakoľko prezident nepricestoval spoločne s ňou. Konkrétne ide o vyvesovanie [...]

Ivan Mikloš nový poradca Čaputovej. Na otázky vraždenia civilistov na Ukrajine?

03.05.2022

Mikloš, ktorý v marci 1999 konkrétne pomáhal Američanom vraždiť srbských civilistov sa zrazu „záhadne“ presne o 23 rokov neskôr stáva poradcom Čaputovej. Prečo asi ? Náhoda? Alebo proces „Niekým“ riadený proti Slovensku? Slovanom? Kto je vlastne Mikloš, poradca Čaputovej od polovice marca 2022? Mikloš, okrem iného, je bez najmenších pochybnosti autor vykradnutia [...]

Podstata dnešných problémov na Ukrajine je dokonale vystihnutá vo vyjadreniach Anglosasov o Slovanoch v nie tak dávnej minulosti.

28.04.2022

Bill Clinton, americký prezident: „Cieľom NATO v budúcnosti je nasadiť mierové sily v regiónoch etnických konfliktov a hraničných sporov od Atlantického oceánu po pohorie Ural.“ Smernica prezidenta USA Clintona č. 13, február 1992 „… Na privedenie Jeľcina k moci sme minuli mnoho miliárd dolárov, ale viac ako sa nám to vyplatilo, vyradili sme konkurenta – [...]

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.