Založ si blog

Lokaji politikov na ústavnom súde tentokrát museli prehrať

LOKAJI POLITIKOV NA ÚSTAVNOM SÚDE TENTOKRÁT MUSELI PREHRAŤ. 

Veľké víťazstvo v boji s politicko-súdnou mafiou som zaznamenal 21. januára 2019.  

Konalo sa rozhodujúce pojednávanie s Ministerstvom spravodlivosti, s ktorým sa súdim už 8 rokov. Verdikt je jasný, súd nariadil urobiť nápravu krivdy, ktorej sa na mne dopustili lokaji politikov na súdoch a nariadil aj vrátiť mi mzdu, ktorá mi bola neprávom odobratá, aj s úrokmi.  

Všetko sa začalo v závere roku 2010, keď boli pri moci Radičová, Mikloš a spol. Na Najvyšší súd za môjho vedenia prišla z ich poverenia inšpekčná skupina na kontrolu, ktorú som nepovolil. Moje dôvody boli jednoduché – bol som si vedomý – a ja konám vždy podľa zákona – že len NKÚ má kompetencie a právomoci kontrolovať Najvyšší súd. Zároveň som veľmi dobre vedel, že dôvody kontroly boli iné, ako sa verejne deklarovalo. Kontrola bola nariadená Miklošom a mala byť vykonaná pani Žitňanskou. Jasná politická objednávka. 

Vzápätí som na kontrolu pozval príslušný a jediný Ústavou predpokladaný orgán – NKÚ. Kontrole som sa nikdy nebránil. NKÚ pri kontrole nezistil žiadne nezrovnalosti. Výsledok bol pozitívny pre Najvyšší súd . 

Odpoveď na moje dodržanie zákona následne za nevpustenie kontrolnej skupiny na Najvyšší súd boli voči mne otvorené tri vymyslené disciplinárne konania. Samozrejme, za výdatnej pomoci médií, ktoré rozpútali peklo s článkami o tom, ako Harabin niečo skrýva, bojí sa a nedovolil na súd vstup kontrole. Disciplinárne konanie skončili v koši,  len jedno s výsledkom strhávania 70% z platu na celý rok. Súc si vedomý, že právo je na mojej strane, podal som podnet do Štrasburgu. Súd v Štrasburgu mi dal za pravdu a konanie voči mne na Slovensku označil za nezákonné. Preto som následne podal podnet na náš Ústavný súd, aby konal v mojej veci a uznal rozhodnutie zo Štrasburgu. Keďže „zadanie“ znelo jasne, Ústavný súd „neústavne“ v tejto veci odmietol konať, aby sa nemuseli závery zo Štrasburgu uznať. Medzitým Národnou radou SR prešla novela zákona, ktorá mi umožnila žiadať znova o obnovu konania. 

Výbor Rady Európy pre realizáciu rozsudkov ESĽP medzitým prikázali, že krivda voči mne musí byť napravená a plat, ktorý mi neprávom strhli, mi musia vrátiť. Následne som teda opäť podal žalobu a žiadal o vrátenie mzdy aj s 9% úrokom. Ministerstvo „skrivodlivosti a šikany“ naťahovalo čas a nebola vôbec vôľa, ani sa dohodnúť mimosúdne. Dnes v šikane voči mne pokračuje, po stopách svojich predchodcov, aj minister Gál.

Súdny proces bol opäť v znamení pokusov o bezprávie. Protistrana žiadala zamietnutie žaloby pre vraj neexistujúce dôvody, napriek závažnému rozhodnutiu zo Štrasburgu. Opäť sme boli svedkami toho, ako štátny úradník, v tomto prípade zástupca štátu, chce poškodzovať človeka, na ktorého strane bolo jednoznačné deklarované  právo. 

Výsledkom je, že som vyhral, nad Miklošom, Žitňanskou, nad ministrom Gálom, aj nad Ústavným súdom a tam prítomnými politickými lokajmi Oroszom, Mészárosom a podobnými, ale hlavne som opäť vyhral nad systémom lži a bezprávia.

Je mi veľmi ľúto, že to musím robiť; a som si vedomý, že si vyrábam nepriateľov, ale tu predsa ide nie o moju osobu, ale o odhaľovanie nezákonností najvyšších ústavných činiteľov. Musíme raz a navždy nastoliť vládnutie práva v štáte!      

Vyčítajú mi, že sa súdim. Upierajú mi, že som v minulosti vysúdil odškodné. Ale ako mám postupovať, keď títo defraudanti neustále šliapu po práve a štáte? Keď nerešpektujú zákony, Ústavu, dokonca ani súdne rozhodnutia zo Štrasburgu? Dá sa a má sa také niečo tolerovať? Ako môžeme vyžadovať od občanov, aby konali podľa práva a aby dodržiavali zákony, keď sám štát ide príkladom presne opačným?   

Vyzývam pani Žitňanskú, pána Mikloša aj pána Gála, aby úroky, ktoré štát musí zaplatiť pre ich svojvôľu v rozhodovaní, zaplatili zo svojho a nezaťažovali tým daňového poplatníka! Lokaji politikov šikanujú v tomto štáte ľudí a keď sa tí domôžu svojho práva, následky idú na vrub všetkých občanov! Toto predsa takto nemôže byť.  A uisťujem Vás, že ani neostane.

Iba mimochodom – práve preto dlhodobo hovorím, že politickí lokaji nesmú byť na ústavnom súde! Nesmú byť tam, kde sú používaní na zakrývanie podvodov politikov! Z praxe vidíme, že sa rozhodovalo na základe politickej objednávky, respektíve, že boli takéto snahy. Akú máme záruku, keď budú na ústavnom súde bývalí politici z vrcholovej politiky, že nebudú plniť želania bývalých priateľov, kolegov, komplicov?    

Garantujem Vám, milí spoluobčania, že tak ako som vždy a aj tentokrát bojoval za svoje práva a za spravodlivosť a vyhral, tak budem bojovať i za práva Vaše a budem sa usilovať, aby ste sa ani Vy nikdy nemuseli stať obeťami bezprávia a nespravodlivosti.          

Luxusný dovolenkový výlet Bidenovej na Slovensku.

09.05.2022

V zmysle Pravidiel diplomatického protokolu v Slovenskej republike nemá manželka prezidenta USA Joe Bidena postavenie oficiálneho predstaviteľa štátu, ani osoby sprevádzajúcej hlavu štátu. Nie je možné jej preto priznávať rovnaké postavenie, ako keby bola súčasťou návštevy prezidenta USA, nakoľko prezident nepricestoval spoločne s ňou. Konkrétne ide o vyvesovanie [...]

Ivan Mikloš nový poradca Čaputovej. Na otázky vraždenia civilistov na Ukrajine?

03.05.2022

Mikloš, ktorý v marci 1999 konkrétne pomáhal Američanom vraždiť srbských civilistov sa zrazu „záhadne“ presne o 23 rokov neskôr stáva poradcom Čaputovej. Prečo asi ? Náhoda? Alebo proces „Niekým“ riadený proti Slovensku? Slovanom? Kto je vlastne Mikloš, poradca Čaputovej od polovice marca 2022? Mikloš, okrem iného, je bez najmenších pochybnosti autor vykradnutia [...]

Podstata dnešných problémov na Ukrajine je dokonale vystihnutá vo vyjadreniach Anglosasov o Slovanoch v nie tak dávnej minulosti.

28.04.2022

Bill Clinton, americký prezident: „Cieľom NATO v budúcnosti je nasadiť mierové sily v regiónoch etnických konfliktov a hraničných sporov od Atlantického oceánu po pohorie Ural.“ Smernica prezidenta USA Clintona č. 13, február 1992 „… Na privedenie Jeľcina k moci sme minuli mnoho miliárd dolárov, ale viac ako sa nám to vyplatilo, vyradili sme konkurenta – [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.