Aktuálna a okamžitá právna pomoc právne neznalým, ktorí sa nedali protiprávne testovať.

2. novembra 2020, stefanharabin, Nezaradené

Vzhľadom na veľké množstvo otázok viažucich sa k tomu, ako postupovať ak Vám zamestnávateľ neumožnil dnes výkon práce bez preukázania sa testom na COVID-19, pripravil som návrh listu, s obsahom ktorého keď sa stotožnite, môžete Vášmu zamestnávateľovi písomne zaslať poštou v doporučenej forme.

Zároveň zajtra ráno sa dostavte do práce znovu a reakciu zamestnávateľa si natočte cez mobil.

 

Náležitosti písomného podania:

Vaša adresa ……………………………………………………………………….

 

Adresa

Zamestnávateľa

……………………..

 

Obsah listu:

Dnes ráno, 2. novembra 2020, ste mi neumožnili vstup na pracovisko, za účelom riadneho výkonu práce v zmysle platnej pracovnej zmluvy z ……….. .

Nemám právnu povinnosť nosiť rúško, dať sa testovať a nemáte právo nazerať do mojej zdravotnej dokumentácie, ktorej súčasťou je aj test.

Vyzývam Vás preto, aby ste mi umožnili pracovať a aby ste mi prideľovali prácu podľa už spomínanej pracovnej zmluvy.

Ak tak neurobíte, upozorňujem vás, že si budem súdnou cestou vymáhať náhradu mzdy aj za čas, v ktorom mi neumožníte vstúpiť na pracovisko a pracovať.

V prípade, že i napriek upozorneniu na nezákonnosti z Vašej strany, budete pokračovať v psychickom vydieraní podám na Vás trestné oznámenie za trestný čin nátlaku podľa § 192 ods. 1, 4 písm. d) Trestného zákona.

 

Príloha: kópia pracovnej zmluvy z ………..

 

Bratislava, resp. Prešov, 2. november 2020

Váš podpis: …………………….

https://www.youtube.com/watch?v=uSTMfD33AK0&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=pYV4O2qg__w&t=51s

https://www.youtube.com/watch?v=aqIGjxKshgs&t=2s