Založ si blog

Boja sa Soroš-Jugend-aktivisti, že na nich kúpeľní hostia v Dudinciach polámu barle?

Boja sa SOROŠ-JUGEND-AKTIVISTI, že na nich kúpeľní hostia v Dudinciach polámu barle?
Priatelia predvčerom som napísal, že ak homofóbom roka má byť človek, ktorý len hovorí pravdu, chráni tradičnú rodinu a našu národnú identitu, tak v takom prípade si cenu prevezmem rád a s hrdosťou ako vyznamenanie aj za účasti celej mojej rodiny, pretože chcem ukázať manželke, rodinným príslušníkom, deťom a vnukom, že som príkladne chránil našu podstatu, kultúru, zvyky a tradície.
Keďže programová riaditeľka Inštitútu ľudských práv Alena Krempaská sa v tejto spojitosti pre média provokačne vyjadrila, že sa pokúsia mi cenu odovzdať, vyzval som organizátorov aby mi ju odovzdali v Dudinciach, kde sa momentálne nachádzam.
Treťosektoroví aktivisti zrejme podobnú reakciu nečakali a zareagovali spôsobom im vlastným a zjavne zbabelým. Odignorovali moju ponuku a namiesto toho navrhli svoje vlastné miesto odovzdania ceny, pričom nejde o neutrálnu pôdu, ale o Dúhový pochod, s myšlienkou ktorého nesúhlasím a z etických dôvodov sa na podobných podujatiach nikdy nezúčastňujem.
Na svojom FB účte zverejnili status, v ktorom tvrdia, že ma pozvali si cenu Homofób roka prevziať, ale že na pozvanie som nereagoval. O žiadnom oficiálnom pozvaní nemám vedomosť a preto som naň logicky nemohol reagovať. Jedinou informáciou o získaní ceny disponujem z médií a obratom som na ňu pozitívne zareagoval cez svoj profil a navrhol som neutrálne miesto prevzatia ceny a síce liečebný dom, v ktorom pooperačne rehabilitujem.
Soroš-jugen z politickej, ultra-extrémne liberálnej mimovládky s honosným názvom Inštitút ľudských práv sa veľmi trápnym spôsobom vyhovárajú a bohapusto klamú.
V statuse dokonca píšu, že sa „živia poctivou prácou“.
Dovoľte mi pousmiať sa a nechať na vašom vlastnom zhodnotení toto ich tvrdenie.
Vo vyhlásení ďalej pokračujú tým, že do Dudiniec ísť nemôžu, pretože sa tejto ankete venujú len vo svojom voľnom čase.
Z toho nie je celkom jasné, v čom je problém.
Ak je problém doprava alebo financie (o čom ale silne pochybujem, lebo sú veľmi dobre platení), ponúkam milým aktivistom dovoz a odvoz do Dudiniec zdarma.
Môžem poslať dcéru, ktorá ich do Dudiniec privezie aj odvezie. Riaditeľa kúpeľov poprosím o zapožičanie konferenčnej miestnosti, kde mi cenu môžu odovzdať aj za účasti médií.
Ak ale chcú naznačiť, že na niečo také čas nemajú, tak by som sa ich rád opýtal, či minulý rok čas, doprava a financie neboli problém, pretože boli Andrejovi Dankovi odovzdať cenu priamo v Národnej rade Slovenskej republiky. Akosi sa nám zamotali títo ľudskoprávni aktivisti.
Pravda bude asi niekde inde. Zrejme sa boja, že na nich kúpeľní hostia polámu barle.
Moja ponuka každopádne aj naďalej platí.

Luxusný dovolenkový výlet Bidenovej na Slovensku.

09.05.2022

V zmysle Pravidiel diplomatického protokolu v Slovenskej republike nemá manželka prezidenta USA Joe Bidena postavenie oficiálneho predstaviteľa štátu, ani osoby sprevádzajúcej hlavu štátu. Nie je možné jej preto priznávať rovnaké postavenie, ako keby bola súčasťou návštevy prezidenta USA, nakoľko prezident nepricestoval spoločne s ňou. Konkrétne ide o vyvesovanie [...]

Ivan Mikloš nový poradca Čaputovej. Na otázky vraždenia civilistov na Ukrajine?

03.05.2022

Mikloš, ktorý v marci 1999 konkrétne pomáhal Američanom vraždiť srbských civilistov sa zrazu „záhadne“ presne o 23 rokov neskôr stáva poradcom Čaputovej. Prečo asi ? Náhoda? Alebo proces „Niekým“ riadený proti Slovensku? Slovanom? Kto je vlastne Mikloš, poradca Čaputovej od polovice marca 2022? Mikloš, okrem iného, je bez najmenších pochybnosti autor vykradnutia [...]

Podstata dnešných problémov na Ukrajine je dokonale vystihnutá vo vyjadreniach Anglosasov o Slovanoch v nie tak dávnej minulosti.

28.04.2022

Bill Clinton, americký prezident: „Cieľom NATO v budúcnosti je nasadiť mierové sily v regiónoch etnických konfliktov a hraničných sporov od Atlantického oceánu po pohorie Ural.“ Smernica prezidenta USA Clintona č. 13, február 1992 „… Na privedenie Jeľcina k moci sme minuli mnoho miliárd dolárov, ale viac ako sa nám to vyplatilo, vyradili sme konkurenta – [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.